2007-12-19

進去前說 ByeBye

當兵。

下次回來應該是 12/29


大家來集氣,讓我此行很順利!

5 則留言:

CCN 提到...

good lucky :)

匿名 提到...

I'm missing you and waiting for you

很剛好的你去當兵的這個禮拜我可以過得很充實

因為我跟我姐都要搬家,店內又遇到聖誕節

讓我就算你不在身邊,也可以不用那麼快的要面對看不見你、聽不到你的落莫

進去凡事小心(這句話我好像講了不下十幾次了吧)

Arrakeen 提到...

Good LUCK!

Arrakeen 提到...

回來了?

匿名 提到...

Today is 2008 Jan First

Happy New Year!!!

you know , i'm waiting for your calling and your news everyday

today, i heard your massage , there was many tears fulling down

that's mean i'm missing you so much

But you don't update your diary
so i can just give you my massage in your old diary

i hope you can come back asap