2007-12-16

Bonus, red envelope

一大早我起床就遇到二舅舅,先遞給我一個紅包,說是當兵的禮物,真不好意思,外婆要給我都推掉了~ :P

裡面有 3.2K,還真多,驚到我! :D

接著,他要我開 Google Map 秀南沙群島給他看。


View Larger Map

因為之前他們來南沙群島的太平島工作,回來一個多月了,很懷念那裡的飛機跑道,哈哈~~

Update:
My mon call me just now, said, don't accept the red envelope, she needs return it back, because my nuncle's son never accepted any envelopes from my parent.

Well....... the bonus is gone. :P

沒有留言: