2007-05-10

Void Love

Why do you still love me as like I love Ellen in last year?
Because you really love me as I loved Ellen in that time?
Am I to you, like Ellen to me in that time?
The feel, I know. I know Ellen didn't wanna hurt me, but I's really heart broken.

Thus, I don't wanna hurt you, then you might heart broken as I was.

Be silent, to hurt you as you feel but me.
Be silent, to hurt me as I felt but Ellen.


It is history shown up again, roles changed, things track kept.

I'm not sad? Absolutely nope, I'm when I thinking it, hence, I _MUST_ escape out the mind.




Alan Lu (盧利雄) says:
你為甚麼還一直愛著我,如同我去年愛著 Ellen。

因為你真的很愛我,如同我那時愛 Ellen。

我對你,如同 Ellen 那時對我一樣?

那種感覺,我知道。我知道 Ellen 不想傷害我,但是我真的心碎了。

因此,我不想傷害妳,但是你一定會心碎,如同那時的我。

保持沉默,你感到受傷,但是我不會。

保持沉默,我感到受傷,但是 Ellen 不會。

歷史重演,角色對換,事情依然。

我不傷心嗎?絕對不是!我想這些事情的時候我會傷心,因此,我要跳脫這種感覺!


完畢了。

Ellen 是在你之前的女友。

2 則留言:

Alan Lu (盧利雄) 提到...

因為之前我也有過!!這種感覺 但是往後想想 我錯過了他 因為他真的很愛我

沒有人能像他那樣對我 幸福只有一次 錯過就不在有了!!

但是看到他幸福時 有點失落 但是最後想想是幸福的

就像我告訴你的 愛一個人不一定要擁有

而我已看不到你的快樂 所以我選擇退出

而那美好的回憶 我倒是可以列出好多個幸福

真的很謝謝你 給我美好的初戀

不好的!!已經丟到垃圾桶刪除記憶了

Arrakeen 提到...


跟我一樣的感覺...
(拍拍)