2006-02-26

The love is quieted.

Ya, the love between Ellen & me is broke up, both thx & sorry to Ellen.

Cause the feeling became cold, I think it's the biggest factor. We're not be a couple start in the normal procedure, 'cuz WE ARE NOT REALLY REALLY KNOW THAT WHAT WE LIKE EACH OTHER. Durning past period, maybe we're always try to find out that, why am I like him/her ?

Yesterday, I stay in her house until after dinner, sth bother me, and we've sth unhappy happended in the end. When I dialed her then apologized to her, then we're talking about the feeling as I felt today. She said that, she also has this thought like. Then, we're consider to try to leave each other for weeks. She told me that let her consider it deeply for a while, but, unfortunately, I told her that, we might quiet this love now on the MSN, she hasn't the real answer for me, maybe she didn't wanna has this decision such quickly.

Then, I blocked her and removed the "GF" group & its members directly on my IM list. I'm sad when I on the bed, no cry, but really felt sad. This morning, still sad & down, I put the album into trash, I liked the album very much in the past, it's made by she. But now I wanna try to removed the memory from my life environment, and avoid sth bother me, SORRY TO ELLEN.

Say goodbye to my loved, thx for that we've some memory.

The first thing to do is, that I've to find sth fun for focusing, make myself happy as soon as possible. Enjoy be a geek. :-)


-- 中譯,給想關心我們,且不懂英文的人,謝謝關心。 --

是的,我跟 Ellen 的愛已經終止了,謝謝 Ellen,也對她感到抱歉。

因為感覺變的冷淡,我想這是最大的因素。一開始我們在一起的過程不是很正常,以致於我們不知道真正喜歡彼此什麼特質。交往的過程中,或許我們都在尋找這個答案。

昨天,我陪她到晚餐後,有些事使我煩心。然後,我們在道別時發生不愉快的事情。當我打給她,並向她道歉,我們就聊到今天的感受,她也曾經這麼想過。接著我們開始考慮是否要先試著離開彼此一段日子。她要我給她時間仔細考慮,但很不幸,在 MSN 上,我告訴她我們應該現在就終止戀情。她沒有真正回答我,或許她真的不想這麼快就做決定。

然後,我直接封鎖她還有移除〝GF〞這個群組。躺在床上的我真的很傷心,沒有淚水。今天早上起來,依然傷心和心情低落,我把相框丟進垃圾桶。我曾經很喜歡這個相框,而且這是她親手做的。但是現在我想把這些回憶從我的生活環境中抹除,避免這些事情擾亂我,Ellen,對不起。

跟我曾經愛過的人道別了,感謝我們之前曾經有過的記憶。

首要事情,我得找些事情讓我轉移注意力,我要盡快地使自己快樂起來。當一名技客吧。

5 則留言:

Alan Lu (盧利雄) 提到...

有人說我太衝動了,有人說我很理性,有人要我知道自己在做什麼就好。

我喜歡回答,如果還沒找到真正喜歡彼此的原因,是不會復合的。

我的答案帶有保留,可能是因為我心裡還是會念舊吧。

真正的傷心只有星期天,之後我的恢復從前。只是,一空閒的時候就會再想起往事,內心觸感不自禁會抽動,好微妙的感覺啊,哈哈。

擇其所愛,愛其所擇。

^_____^

匿名 提到...

so .. this is why the geek appear in your msn name.
I do think that you are really..on an impulse XD

Alan Lu (盧利雄) 提到...

Impulse, hahaha, funny word. :P

The geek word describes somebody like the hacker, owns the good tech ability and great moral character.


FYI, http://en.wikipedia.org/wiki/Geek

Arrakeen 提到...

is that geek more 厲害 than hacker? XD
but I prefer hacker more,
most of people who don't know computer see this word,they always consider that hacker always doing bad things
so,
maybe geek is a way to .. differentiate from hacker.. :p

Alan Lu (盧利雄) 提到...

Not really, man.

Geek also equal to hacker, not greater than hacker. :P